POCZĄTEK



Witajcie Robaczki!

     Jak zauważycie pewnie po przeczytaniu tej notki - inne notki NIE ISTNIEJĄ. Zostały usunięte przez jakiegoś niedobrego człowieka. Kilka razy w życiu zdarzało mi się włamywanie na konta mailowe, blogowe i portale społecznościowe. Nie mam pojęcia czemu ludzie robią takie rzeczy, ale najwidoczniej mają bardzo nudne życie.
    Jednak ostatni włamywacz przerósł wszystkich dotychczasowych, ponieważ usunął wszystko z mojego bloga. Chyba powinnam mu podziękować, bo i tak miałam oczyścić bloga, a nie miałam na to czasu.



    Zaczynam więc bloga od nowa. Jestem zadowolona, że nie musiałam usuwać postów. Wszystko zakończyło się pozytywnie. Przynajmniej wiem, że istnieją ludzie, którzy zazdroszczą mi mojego życia, a sami gniją w domu zajmując się jedynie życiem wirtualnym.
    Wszystko zaczyna się od nowa. Niedługo przeprowadzka, zmiana trybu życia i otoczenia.
Już niedługo biorę udział w kilku fajnych projektach. Efekty oczywiście zobaczycie na moim
fanpage oraz tutaj.

    Trzymajcie za mnie kciuki.
Przesyłam Wam całuski i wszystkiego co tylko sobie wymarzycie.





Komentarze

  1. Okropni są tacy ludzie, zazdrośnicy. Ale się tym nie przejmuj i idź naprzód :)
    Czekam na kolejne posty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło 😊 pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i też pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  3. Dlaczego jesteś taką egoistką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to kolejny wirtualny pet :D

      Usuń
  4. To swietnie ze wszytko skonczylo sie dobrze i po Twojej mysli! Mam nadzieje ze szybko sie rozkręcisz i juz niedlugo zobaczymy u Ciebie jakies super posty. Zaczelam sie az obawiać tych włamow 😫 Buziaki!

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;)
      Nie obawiaj się, pamiętaj o robieniu kopii oraz o dobrym zabezpieczeniu konta gmail, Całuski <3

      Usuń
  5. Nienawidzę takich ludzi, jak oni tak potrafią. No, ale cóż jak pisałaś wyszło Ci na dobre, ponieważ nie musiałaś usuwać tyle postów :)
    Skoro zaczynasz od nowa to powodzenia kochana!:)
    Obserwuję.

    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo na miłe słowa, całuski <4

      Usuń
  6. Czasami warto zacząć wszystko od nowa ;) nie martw się, jestem pewna że teraz posty będą jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zrozumiem niektórych ludzi :/ Ale życzę powodzenia i wytrwałości ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdrość ah... Powodzenia i głowa do góry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tak można, niszczyć własność intelektualną jakiejś osoby.Mam nadzieję że uda ci się odnowić bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam z siebie wszystko ;) To mnie tylko wzmocniło do działania ;)

      Usuń
  10. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, czy jakoś tak to szło :p
    Z jednej strony musiało Ci byc strasznie przykro, ze efekty Twojej pracy zostały usunięte. Ale no niektórzy ludzie potrafią być wielkimi potworami.
    Z drugiej strony masz zapewniony porządek tak jak chciałaś:)
    Pozdrawiam cieplutko i trzymaj się!:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty