wymarzony pierścionek

Cześć Robaki!

Dziś chciałam Wam opowiedzieć jak dostałam swój wymarzony pierścionek!
Od zawsze marzyłam o czarnych pierścionku z czarnym kryształkiem. Wciąż obserwowałam je w internecie i lajkowałam każde możliwe zdjęcie, które tylko wpadło mi w oko.
Oczywiście mój chłopak (stalker mojego życia), obserwuje moją aktywność wszędzie, więc dobrze wiedział, że jestem zakochana w tym pierścionku.




Postanowił zatem zgłosić się do osoby, która wykonuje, czyli SADIR biżuterię na zamówienie i poprosić o jego wykonanie.
Cały pierścionek był robiony od podstaw i robiony w całości na zamówienie.





Został wykonany ze srebra, które podczas specjalnych procesów przybrało kolor czarny.
Byłam zachwycona kiedy go otrzymałam!
Nie sądziłam, że w moim życiu znajdzie się ktoś, kto spełni moje każde marzenie.
Pierścionek jest cudowny.... chłopak też!




Komentarze

  1. Wow, jest przepiękny 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju super, ze Twoj chlopak sie tak interesuje! To znaczy ze mu zalezy. Ja zawsze dostaje prezenty trafione na 200%. Moj chlopak zna mnie chyba lepiej ode mnie haha. Uwielbiam wszystko co czarne a ten pierścionek to juz naprawde cudo🖤

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, niesamowicie pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty