Bluza BabyGirl z KinkyKitty

Cześć!
Chciałam Wam pokazać przepiękną bluzę, którą otrzymałam od KinkyKitty.pl
Jest ona z dość cienkiego materiału, więc idealnie sprawdzi się na obecną pogodę.
Napis mówi sam za siebie, jest oryginalny i bardzo w moim stylu.







KinkyKitty ma o wiele więcej ciekawych ubrań a także dodatków: obroże, uprzęże, naszyjniki, a teraz do oferty doszły im także urocze różowe przypinki.
Bo czemu nie łączyć czerni z różem?



Koniecznie sprawdźcie ich ofertę i dajcie mi znać, czy ich produkty urzekają Was tak samo jak mnie!

Komentarze

  1. wow, swietna bluza,ale fryzura jeszcze lepsza! :-) Buziaki Kochana
    Obserwuje
    Wpadniesz do mnie i klikniesz w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Na* Na "...eriału, więc idealnie sprawdzi się NNNNNNNNNa obecną pog..."

    OdpowiedzUsuń
  3. No takie 2 na 10. Wszystko wisi jak na kiju a te włosy ? Koszmar -.-.

    PS. Tak serio to zazdroszczę i żal mi dupsko ściska
    MagicznaRenia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo! Jak dobrze jest poznać następny sklep, w którym w końcu coś mi się podoba :x Moja szkatułka już jest gotowa na nowe dodatki,a szafa zapewne na nowe ciuchy :D


    http://in-this-darkness-i-see-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mogłam pomóc <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale śliczne zdjęcia 😍 bluza też fajna 😊 zapraszam na mojego bloga może też coś Ci się spodoba 😊
    http://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/2017/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty