Najlepszy balsam do ciała jaki miałam!

Cześć robaczki!

Jak widzicie post będzie o cudownym balsamie.

Czemu jest taki cudowny?

Po pierwsze ma świetną konsystencję oleju. Jest twardy, ale pod wpływem zetknięcia ze skórą dłoni roztapia się i można go rozsmarować na całym ciele.




Po drugie ma niesamowity zapach! Nigdy wcześniej nie znałam takiego przepięknego zapachu. Uwielbiam go. Gdyby były perfumy o takim zapachu (może są a o tym nie wiem) to wykupiłabym od razu milion sztuk.


Co więcej jego pudełeczko jest przepiękne. Ma metalową zakrętkę i łatwo ją odkręcić. Nie trzeba się męczyć tak  jak w innych tłustych produktach z otwarciem ich.
Świetne natłuszcza i nawilża skórę.
Zakochałam się w nim.


Ostatnio polubiłam tą firmę i mam już kilka ich kosmetyków, o których niebawem tutaj na pewno napiszę.

Gdzie można go kupić?

* W każdym stacjonarnym sklepie ORGANIQUE
* W ich sklepie online.

Komentarze

  1. Nie miałam nic z tej firmy, ale widzę, że jest warta wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym go wypróbowała!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda kobieta musi go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem składu tego cudu😊
    Wygląda pięknie w tym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty