Bluza od Visual Loli

Hej kochani!
Nie było mnie tutaj ostatnio, ponieważ byłam na Letniej Szkole Języka Kaszubskiego.
Miałam świetne wycieczki i oczywiście lektoraty z języka kaszubskiego.
Byłam wyłączona z codziennego życia, ale jak ktoś śledzi mojego snapa i insta story to wiedział na bieżąco co się u mnie dzieje.
Wróciłam jednak do żywych i dużo się będzie u mnie działo.
Mam za sobą już jedną sesję zdjęciową i jeszcze kilka ciekawych przede mną.
Oczywiście nie zabraknie też podróży po całej Polsce.
Na zdjęciach widzicie cudowną bluzę od Visual Loli.



Nigdy nie mogłam trafić na odzienie, które będzie przepiękne i cieplutkie.
Kiedy wybieram się ze znajomymi nad morze na spacery bardzo wieje, więc muszę zaopatrzyć się w bardzo ciepłe ubrania i właśnie ta bluza jest jednym z nich.
Przetestowana nawet w deszczu, który zalał mi całe buty i spodnie. Bluza wygrała z ulewą i dała mi mnóstwoooooooooo ciepełka.
Dodatkowo ma kaptur, który od środka jest obszyty mięciutkim futrem.
Mogę śmiało polecić produkty, które mam w posiadaniu od Visual Loli i w tym bluzę.
Zajrzyjcie do nich! Mają zarówno mroczne jak i urocze ubrania oraz dodatki.









Co sądzicie o nowym kolorze włosów?
Zdecydowałam się wrócić do naturalnego odcieniu i myślę, że była to bardzo dobra decyzja.
A co Wy na to?

LINK do bluzy.

Komentarze

  1. Bluza swietna, ale najbardziej wpadl mi w oko Twoj makijaz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bluza 😃 cieszę się, że obóz się udał 😃
    Pozdrawiam😃
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkałam prawie całe życie na kaszubach, ale za nic w świecie nie chciam uczyć się języka kaszubskiego. Bluza super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Ci w tym kolorze :)
    Zapraszam do siebie:
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny styl, ja podziwiam odwagę co do piercingu, ja jak narazie wiecej niż pępek się nie odważyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się tu u Ciebie, bo jest alternatywnie! ;) I jesteś bardzo fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia fenomenalne !!! Make up extra !!!
    pozdrawiam !!
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes niesamowicie piekna kobietą :) Swietny makijaż, zapraszam do mnie: https://nieidealnatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty