Korona cierniowa

Cześć kochani! 


Ostatnio miałam okazję brać udział w przepięknej sesji. Co więcej- stworzyłam niesamowicie nietuzinkową koronę cierniową. Byłam zachwycona widząc ją gdzieś, przeglądając internety i stwierdziłam, że muszę zrobić coś podobnego i oczywiście iść ją sfocić. Na szczęście udało mi się to zrealizować z cudowną fotograf, która świetnie ujęła ją na zdjęciach.

Mega zajarało mnie robienie rekwizytów na sesje i zamierzam zrobić ich w niedalekim czasie mnóstwo.
Czekajcie, więc na efekty kolejnych sesji!

A tutaj kilka zdjęć z koroną.








Jeśli chcecie na bieżąco śledzić moje zdjęcia to zapraszam Was na mojego:


* Fanpage'a
* Instagrama 

Komentarze

  1. Uwielbiam zdjęcia, Twoje są.. niesamowite, głębokie i przepiękne. Chętnie będę zaglądać i podziwiać zdjęcia. Zastanawiałaś się, by wydać swój album ? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      Album? z Moimi zdjęciami?
      hmmmm

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) Mowie jak jest:) Ja moge tylko o takich pomazyc :D

      ps. Dziekuje za odwiedzinki u mnie :) Do sklikania :)

      Usuń
  3. Wow niesamowity efekt!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jakie cudowne zdjęcia :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia,bardzo klimatyczne.Najbardziej jednak podoba mi się ostanie.Z chęcią wpadnę i zobacze efekty kolejnych sesji.Obserwuje :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie <3 niedługo będzie więcej ciekawych sesji ;)

      Usuń
  6. Ale boskie zdjęcia! Aż się miło ogląda i wiele inspiracji przychodzi na ich widok��!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia sztos, jak zwykle! Bardzo podoba mi się pomysł korony cierniowej, a na zdjęciach wszystko się dopełnia. Niech żyją mroczne ujęcia!
    Pozdrawiam// ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia wyszły genialnie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to realistycznie i prawdziwa ta koron, a co do zdjęci to muszę przyznać wyszły genialnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałyśmy się razem z fotograf ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Długo nad nią myślałam ;)
      dziękuję ;p

      Usuń
  11. o boże te zdjęcia są świetne!! genialne ujęcia :o
    obserwujęę!

    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sesja jest cudowna. Jedynie zastanawiam się dlaczego mi nigdy nie wychodzą takie ręcznie robione dodatki. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też na początku nie wychodziły, ale spokojnie trzeba przede wszystkim cierpliwości ;)

      Usuń
  13. bardzo ciekawa i oryginalna sesja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, chociaż trochę w innym klimacie bym ją zaplanowała, bo na tak ciemnym tle jak leżysz schodzi na drugi plan i jest niewidoczna. A to ona chyba miała tu grać główną rolę. W każdym bądź razie - rewelacja!

    http://turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze więcej zdjęc z tej sesji, w którym to własnie ona będzie w głownej roli ;)

      Usuń
  15. Twój makeup jest hipnotyzujący! A za koronę wielkie brawa, masz talent :) Koniecznie zajrzyj do nas: www.pinkypromisegang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny klimat zdjęć, same zdjęcia też są przepiękne i wszystko ze sobą tak dobrze gra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey ,jestem tu u Ciebie pierwszy raz i WOW!!! Zdjecia to magia, widze swietna wspolprace fotografa i modelki. Dorzucam do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BAAAAAAAAAAARDZO dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  18. Ta korona cierniowa przydałaby się wielu moim znajomym ;)
    Wspaniała sesja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super Tobie wyszła :) Zdjęcia są mega. Mam nadzieję, że zrobisz post o swoich soczewkach, chętnie go przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie noszę soczewek, ale wiele osób myśli, że ich używam ;)
      Oczy zmieniają kolor w zależności od światła. Raz są zielone a raz brązowe ;)

      Usuń
  20. Te zdjęcia to po prostu SZTOS. Aż brakuje mi słów

    OdpowiedzUsuń
  21. Korona świetnie się prezentuje na zdjęciach, pasuje do całości stylizacji! Drugie zdjęcie jak dla mnie najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również drugie podoba się najbardziej ;)

      Usuń
  22. Jezu te zdjęcia są super... Bardzo mi sie podobają zdjecia w nagłówku
    https://mariemysliwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas go zmienić, bo włosy nie te, ale dziękuję ;)

      Usuń
  23. Zdjęcia są na prawdę mega, nie mogę się napatrzeć aaaaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega! Jako fotograf patrzę na niego raczej hm zawodowo i powiem Ci, że robią niesamowite wrażenie! anikapietruszko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdjęcia, bardzo klimatyczne i profesjonalne. Jesteś bardzo ciekawa i oryginalna osoba i spodobał mi się twój blog, naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona i na pewno zostanę na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo strasznie mi miło ;)
      i dziękuję <3

      Usuń
  26. Świetny post ! Kreatywne zdjęcia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś taka piękna, rzadko w polskiej blogosferze można natrafić na kogoś o tak interesującej urodzie! Przepiękne zdjęcia, już czekam na kolejne.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek.

    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś taka kochana <3
      Dziękuję <3

      Usuń
  28. Cudne zdjęcia! Powiem ci, że jesteś bardzo podobna do mojej znajomej - też Karoliny :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje pomysłowości . Bardzo kreatywne i fajne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowity klimat zdjęć, a ta korona to strzał w dziesiątkę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi dear, i'm a new follower of your blog, can you follow me on my blog? <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeeejku.. coż za niesamowite zdjęcia! :) mają taki świetny klimat, że naprawdę aż ciężko oczy od nich oderwać. Wszystko jest tak perfekcyjnie dograne.. mmm <3

    PANI FLAMINGO - BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty