Creepersy Hit czy Kit?

Cześć kochani!


Chciałabym Wam troszkę opowiedzieć o creepersach.
Moja przygoda z tymi butami zaczęła się jakieś 5 lat temu.
Wtedy na te buty było ogromne BOOM.
Były dostępne niemalże w każdym sklepie internetowym.
Ze stacjonarnymi już było znacznie gorzej, ale wiadomo, że w Polsce przychodzi to z czasem.
Teraz buty znów powracają i cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Ja osobiście chodzę w nich odkąd je pokochałam i nie zamierzam zakończyć tej miłości CHYBA nigdy.
Jeżeli ktoś z Was również miał creepersy to wie, dlaczego tak szybko można je pokochać.


Czemu są kultowe?



  • Są bardzo wygodne i przede wszystkim lekkie (chyba, że trafi się na modele, które faktycznie dużo ważą, ale nadal są mega wygodne),
  • Mają ogromny wybór kolorów, fasonów,
  • Można je łatwo przerobić np. dodając inne sznurówki,
  • Pasują do każdego stroju,
  • Mają platformę, która pozwoli nosić buty na podwyższeniu i nie czuć się źle, ale zarówno czuć się komfortowo. Idealnie dla osób, które nie potrafią chodzić na płaskim obcasie tak jak ja,
  • Większość modeli można z łatwością myć, ponieważ zrobione są z ekoskóry,

Gdzie można je kupić?



Teraz można je dostać wszędzie. Zostały wprowadzone do sklepów obuwniczych nawet osiedlowych.
Jednak nadal większy wybór jest online. Ciekawe modele można znaleźć np, w CREEPYCORN.PL


Ile kosztują?


Cena jest bardzo rozbieżna. Tanie creepersy NO NAME można kupić już za 30 zł w zwykłym sklepie. Jeśli jednak chcemy mieć markowe creepersy np z Underground, cena za nie wynosi nawet 400 zł w górę.
Osobiście nie kierowałabym się markami, jeśli chodzi o te buty. ponieważ przerobiłam już przez te kilka lat sporo par creepersów i najlepiej sprawdziły się te, które kupiłam w sklepach internetowych za ok 130 zł, które były oznaczone jakąś mało znaną firmą.


Ile wytrzymają?


Jak każde buty, wytrzymają tak długo jak długo będziesz o nie dbać. Moje pierwsze creepersy wytrzymały mi aż DWA LATA przy codziennym ich użytkowaniu. Najszybciej zepsuły mi się buty od Underground, wytrzymały 3 miesiące, a dałam za nie 400 zł.


Czy mieliście już creepersy? Jak Wam się sprawdziły? Piszcie w komentarzach.

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się fason tych butów i sama mam w planach takie kupić <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie jestem fanką tego typu obuwia, wolę sportowe butki, które są lekkie (wiem, że pisałaś że creepersy też są lekkie) i super wygodne. To chyba zostało mi po byciu sportowcem. Nie przemawiają do mnie, ale tym którym się one podobają trochę zazdroszczę, bo jak sama piszesz można trochę w nich ingerować! Tak czy siak, pewnie do niektórych pasują, ja mam chyba za chudą nogę w kostce i wyglądałabym jak w cegle. Na zdjęciach które dodałaś wyglądają super!
    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  3. Niestety nie miałam creepersow jeszcze ,ale bardzo mi sie podobają i tak jak wspominałaś swietnie pasują do każdej stylizacj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny kolor i będzie dla mnie idealnie.
    http://erramood.blogspot.com/2017/08/ostatni-promien-sonca.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne również mam, nie mogło ich zabraknąć ;P

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam, ale bardzo mi się podobają. Chyba muszę je w końcu kiedyś kupić!

    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam takich butów ale bardzo mi się podobają :) Moja siostra kiedyś miała ten rodzaj obuwia :D Ciekawe są i mam nadzieję, że kiedyś zagoszczą u mnie na długo :) Fajny blog i pozdrawiam ! Zapraszam tutaj na blog do mojego kochanego Bartusia -->
    https://bartollandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nigdy nie kupowałam creepersów, jednak pożyczałam je raz od koleżanki i przyznaje ze były bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeb trafić na dobry fason i można w nich wszyyyysttko <3

      Usuń
  8. jak dla mnie te buciki są troszecke niewygodne, ale jak sie prezentuja!


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trafić na dobry model i będa idealne <3

      Usuń
  9. Zdecydowanie hit! :D Genialne. Z pewnością pasują do wielu stylizacji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam i super sie sprawdziły ♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Creepersy strasznie mi się podobają, ale nigdy nie mogę się jakoś zebrać żeby je kupić.
    YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty maja bardzo fajny fason, ale nie w moim stylu :)
    >>MÓJ BLOG<<

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Polecam w takim razie je sprawdzić ;)

      Usuń
  14. Te buty są świetne, ale mi nie pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są :) Szczególnie lubię creepersy w zestawie z sukienkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że wkupują się w łaski po kilku laty nie obecności. Jakoś moja dziewczyna nie nosi ale może przekona się do tego kiedyś, Fajnie napisany post, tak dalej trzymaj.

    Pozdrawiam Jarek.

    OdpowiedzUsuń
  17. białe sama miałam swego czasu. Łatwo się brudzą- jak wszystko ale najwygodniejsze buty świata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już stara jestem (34, hłe hłe), ale na spacer na plac zabaw z dzieciakami, to tylko w creepersach :) Dla mnie mega wygodne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla jednych hit, a dla innych kit :D

    OdpowiedzUsuń
  20. rzadko można je spotkac

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty