makijaż w pomarańczach

Cześć Robaki

Ostatnio pokochałam makijaż w tonacjach bardzo, bardzo ciepłych. Od kilku miesięcy na moich powiekach widnieją żółcie, pomarańcze i czerwienie.
W dodatku prawie zrezygnowałam matów, przerzucając się na foliowe, połyskujące i brokatowe cienie.

Co sądzicie o takim makijażu?

Pasuje do mnie? Czy raczej nie? Lepiej było w ciemnych kolorach? Ja osobiście dobrze czuję się w takich kolorach. A Wy? Jak się malujecie? Jakie macie ulubione kolory oraz kosmetyki?
Pochwalcie się w komentarzach.



Jeżeli chcecie dowiedzieć się jakimi kosmetykami maluję się na co dzień, mogę zrobić przegląd mojej toaletki w kolejnym poście ;)
dawajcie znać czy chcielibyście taki post.
Przesyłam Wam buziaczki!

Komentarze

  1. Osobiście uważam, że pasuje Ci kolor, jednak przesadziłaś z jego ilością :) Uwielbiam kolorowe makijaże, ale usta w tym przypadku zostawiłabym np. cieliste. Albo cienie inne.

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że może dla niektórych to zbyt wiele, ale ja uwielbiam tak żywe i mocne kolory ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Kariną, usta w cielistym kolorze i nie byłoby tego za dużo. :) Poza tym oczy - mega!

      Usuń
  2. ciekawa artystyczna propozycja <3 zapraszam też do siebie na www.kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba:D Odważny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaz bardzo ladny, jednak mysle ze mi by taki nie pasowal, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo odważny i ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasują Ci takie kolory aczkolwiek za dużo ich jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba! Może nie na codzień ale na wyjście jak najbardziej ♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba. Uważam, że taki makijaż pasuje do Ciebie :-) Ja lubię połyskujące oczy, wydaje mi się, że tak jest ładniej zwłaszcza, że lubię matowy makijaż twarzy. Oczy maluję raczej w kolorach Ziemii. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;)
      kolory Ziemi również lubię ;)

      Usuń
  9. Oczy meeega! Bardzo Ci pasują takie kolorki, a pomarańczowy jest wręcz dla Ciebie stworzony :) anikapietruszko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje Ci taki makijaż i jego wykonanie również mi się podoba :) Ogólnie lubię patrzeć na takie makijaże, ale sama maluję się bardzo delikatnie. Zazwyczaj w jasnych, stonowanych odcieniach. Z chęcią zobaczyłabym wpis o toaletce i kosmetykach. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiec czekaj na post, niedlugo będzie ;)

      Usuń
  11. Ja osobiście wole ciemniejsze kolory, ale tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny makijaż w najmodniejszych kolorach ;) Super ;) Ja uwielbiam ciepłe odcienie na powiekach, ale ostatnio bardziej idę w róże ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ostatnio róże u mnie też gościły ;p

      Usuń
  13. zdecydowanie pierwszą rzeczą na którą zwróciłam uwagę są kolczyki ♥ makijaż jest cudowny uwielbiam dużo koloru, może nie na co dzień ale od czasu do czasu jak najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory zdecydowanie do Ciebie pasują, pomarańcz podkreślił Twoją tęczówkę. Makijaż idealny na szaloną imprezę lub do sesji zdjęciowej;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolory cudo! Wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo odważny ale śliczny . Pasuje do
    ciebie : )

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny makijaż, ślicznie w nim Tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, odważnie! :) Tobie pasuje taki kolor i look, ale ja chyba bym się nie odważyła na taką ekstrawagancję ;) Zostaję tylko przy czerwonych ustach, oczy to zgaszone, neutralne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie albo oczy albo usta. Nigdy jednocześnie. Więc zmyłabym kolorek z ust, ale oczy.... SZTOSSS! Zdecydowanie Ci pasują! Życzę cudownej niedzieli, kochana! Trzymaj się cieplutko!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczy spoko, też lubię błyszczące cienie, ale kompletnie nie podobają mi się Twoje usta, nadajesz im nieładny, karykaturalny kształt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje usta są ciężkie do pomalowania i nadal próbuję i testuję jak je poprawnie malować ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty